Skeelerclinics

Nu de lente echt begonnen is en de hoop op een Elfstedentocht weer een jaartje langer de kop is ingedrukt, is het tijd om de schaarsen in te wisselen voor de skeelers. In Losser kan dit uitstekend op de combibaan op het sportpark Hannekerveld. Daarnaast is het skeeleren op de openbare weg natuurlijk ook een mogelijkheid om je conditie op peil te brengen of te houden. Vooral op de weg is het van belang dat de veiligheid voorop staat, daarom organiseert ijsclub Losser vanaf 1 mei 2024 skeelerclinics.

Wat: Skeelerclinic
Waar: Combibaan, Nilantspad 3, Losser
Wie: Iedereen
Wanneer:
Jeugd t/m 18 jaar: Maandagavond 18.00 – 19.00 uur
Volwassenen: Woensdagavond 19.00 – 20.00 uur
Benodigdheden:
Skeelers, helm en beschermers (pols, knie, elleboog)
IJsclub Losser beschikt over skeelers en bescherming die door de deelnemers gebruikt kunnen worden.
Aanmelden:
Stuur een bericht naar: skeeleren@ijsclublosser.nl of 06-40984619 onder vermelding van je naam en leeftijd